josefinevill

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Josefine - 21 februari 2012 20:28

Det är tisdag gott folk, och inte vilken vanlig tisdag som helst utan FETtisdag!

Mot alla mina annars så fasta (jo men tjena) principer har det både inmundigats chokladmuffins med frosting, sockerkaka och en nybakat mamma-bröd. I detta nu inväntas maken att komma in så vi får avsluta hela gotte-frossar-dagen med varsin semla från Elins i Nossebro. Smaskens!

Deffade igår så det kan jag unna mig... Idag blev jag bara matt på Solex när vi red! Sa till Linnea redan efter 10 min att jag längtade hem så vi kunde ta ut en SNÄLL häst och åka på mystur. Albertino selades på och så blev det en tur runt banvallen. Livskvalite´t med den mest godmodige häst jag vet.


Eftermiddagen spenderades hos Carro, Melvin och "lillebror" (Emil, Filip, Milton, Folke???) å ja, han var dagens finaste bebis! Alltid härligt att träffa min Carolina oxå, skönt nu när de "stora" barna kan leka lite själva så vi får dricka kaffe ifred...


Nu! Semla! Hilding har namnsdag idag.

Ovido - Quiz & Flashcards