josefinevill

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Josefine - 8 juli 2010 08:36

Kärt barn har många namn. Mitt kallas för det mesta, för tillfället blir det Villibald. Ligger bättre i munnen än "V". När mamma är sträng då blir det hela namnet VILhelm... Han sover ännu den lille raringen. Ska han bli en sån där 12-timmarstrynare som de andra barn jag känner? Synd bara att han lägger sig kl 21 och inte 19. Blir liten egentid på kvällen på oss och seg morgon för dito. Har varit ute och morgonfodrat med barnvakt i högsta hugg men nu sitter jag här...


Fyra generationer; gammelmormor Astrid, pappa Peter, Villibus, farmor Ann-Sofie och gammelfaster Gun-Marie (Ann-Sofies tvillingsyster)


     

En kram att dö för... Vilhelm gosar med mormor

 

Världens mest givmilda pojk


    

Jag måste varit snäll i mitt tidigare liv... Som sagt; man får den poolboy man förtjänar    

Ovido - Quiz & Flashcards