josefinevill

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Josefine - 25 november 2010 21:02

Mamma! Bara för att "the uncut version" inte heeelt stämmer överens med den offentliga versionen betyder inte nödvändigtvis att den senare skulle vara felaktig!!?? Just saying...


Det är rätt praktiskt med snö och småbarn i kombination. Bara att följa spåren av de små 23-orna om barnet irrat sig iväg på egen hand. Och det har han!


Var igår kväll en (ganska usel om jag får säga det själv) koordinator/telefonist åt min käre sambo. Han vilade sig en timma på soffan före nästa snökörarpass så jag fick äran (?) att ta hand om luren en stund. Den ena klockrena efter den andre hängde på telefonen. Bäst var han som ringde och frågade om Peter var anträffbar. "Nej, det är han inte". "Nä han har väl lagt sig redan eller? Å börjar vid 22 igen va?" Men grattis. Det var väl inte så svårt. om du redan hade alla svar, varför ringa mig?? Crazy man.

Fick sån huvudvärk, tog två små piller. Vaknade med huvudvärk! Ajajaj...


Idag blev ingen ridning men en tur till butiken för införskaffande av lite proviant.


Andréa... jag är inte trött, bara lite upptagen. Har blivit bortskämd med flera goda nätters sömn och ännu fler härliga ridturer så jag är nöjd...


Häpp, nu blir det ett äpple och en bok. Parabolen är insnöad... Vi bor på landet, vi bor på landet...



På landet

Ovido - Quiz & Flashcards