josefinevill

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Josefine - 7 februari 2010 20:00

OK, here I go...

En blogg att missköta och vanvårda. Men varför inte? Här får jag åtminstone skriva precis vad JAG vill och vad JAG tycker och vad JAG tänker. Egoplanet liksom!


Helt otroligt att snön legat (och förökat sig) i nästan två månader! När hände det senast (1984-86 enligt min mor)?! Jag gillar´t i vilket fall. Hästarna är rena och torra och det är hyfsat ljust om kvällen. Inte dumt med tanke på att jag begåvats med en mörkrädd sida.


Tänkte att jag skulle piffa till Solex lite extra utöver den vanliga rykten innan utsläpp. Gav mig på manen med en (förlåt mig) sax istället för att rycka... Ujujuj, blev inget vidare men nu ser det i alla fall ut som om någon pysslar med den stackars kraken!


Kan tillägga att jag är en härmapa.  Andréa, "ooobidou, jag vill ju va som du uu" därför det fanatsifulla bloggnamnet...  


Ska träffa superduperbloggerskan Frida på tisdag för att få hjälp med Peters och Tobias reklamaffisch inför deras clinic. Hoppas på en liten racerkurs i photoshop också   Ska bli intressant och se vilka alster vi kan komma fram till. Vilhelm kommer såklart vara med... *svettigt*



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards