josefinevill

Alla inlägg den 17 februari 2010

?

Av Josefine - 17 februari 2010 17:24

När man får hjärnsläpp, vart släpper man iväg hjärncellerna då? Stog inne på lokala ica-butiken och drog mitt kort på 16.75 kronor (bara detta är störande att inte ha det i kontanter, hade 15 men vad hjälper det?) och kunde verkligen inte ens dra mig till minnes att jag överhuvudtaget haft en kod till mitt kort. Blankt. Mindes inte. Kod? Lyckades med det omöjliga att pricka in fyra rätt men kan fortfarande inte komma på vilken kombination jag tryckt. Rätt blev det, huvudsaken!


Skrev ett något trött inlägg i min Face Book-status härom dagen. Det gällde snön, det som hör (i alla fall den här) vintern till. Fick mig att tänka på måndagens Vakna! med the Voice på kanal 5. De pratade lite om OS-invigningen och om vilka grenar Sverige kunde tänkas ta medaljer i. Crafoord och Jakob pratade lite om de olika grenarna. Josefine hade inte stenkoll på vilka grenar som ingick och när Jakob leder henne på rätt spår utbrister hon "Va? är det vinter....?" Till och med jag har fattat att det är OS även om jag är noll intresserad. Och hur lost jag verkar vara och inte kommer ihåg min pinkod, får gå fem gånger upp och ner för källartrappen för att jag har glömt plånboken/vantarna/bilstolen/Vilhelm så har jag iaf koll på att det är vinter! Titta ut, liksom...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards