josefinevill

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Josefine - 18 februari 2010 20:36

Frida varit här idag, hjälpte henne med fotoläxan. Eller ja, jag ställde upp (okej, erbjöd mig frivilligt) att vara hennes "porträtt-modell i fönsterljus". Riktigt tevligt/mysigt/roligt/kissnödigt att ha Frida på besök. Drack två enorma baljor med te, därav sistnämnda adjektivet...

Nu snöar det igen. Mina spår hann bli igensnöade på den stunden det tog för mig att kvällsfodra. Mycket snö verkar det bli!


Pussat på Solex idag, imorgon ska jag tigga och böna och be Peter att jag får rida lite på Solexen. Ledsamt att titta på jämt!

Blir nog lite körning med de tyngre hästarna antar jag. Då kan ju vi åka med, Vilhelm och jag   Vi är ett skönt team!


Nu, mannagrynsgröt och maghjul!

  

Dreggelgeggis-hjärtat

 

  

Hoppas att Frida får MVG   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards