josefinevill

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Josefine - 13 april 2010 09:13

När sotaren kommer för att sota och man råkar vara hemma... Inte behöver man väl känna något socialt ansvar för honom? Räcker väl med ett " hej, är är stegen"?


Satte Vilhelm i sin spjälsäng i morse när jag plockade fram kläder. Hörde lite pust och stånk bakom mig men tänkte inte så värst på det. Vänder mig om. Vilhelm STÅR upp i sängen! Med stöd av gaveln givetvis och väldigt andfådd. Men han gjorde 'et.


Har förlagt selen till barnvagnen någonstans. Vet inte vart. Troligen på det berömda "bra stället" och då menar jag inte toaletten! Hade den i fickan i en av vinterjackorna förut men har nu lagt den någon annanstans. Tips mottages tacksamt. Alternativt sökhjälp.


Imorgon opereras mammatanten. Hon kommer gå med ena handen inpacketerad x antal veckor innan det är dags för tumme nummer två att få samma behandling. "kan de inte ta båda samtidigt" undrade jag och fick sedan ducka för eldsvågan, hehe. Kan ju inte annat än bli en lyckad operation. På Vilhelms 8 månadersdag och allt!


Vilhelm har härjat i natt det lilla hjärtat. Skickade ett sms till Peter i morse och frågade om vi kunde ge bort honom. "Nej, det går inte" fick jag till svar... Tror han är betydligt mer lättsåld än mammas papegoja i alla fall. Vilhelm skriker på nätterna, gojjan på dagarna... Tag två, betala för en?

Ovido - Quiz & Flashcards